Jag vill ha en egen måne som jag kan åka till..

Snö. snö. snö.
Älskar att gå ut och gå med Malte på kvällen, eller på morgonen när det är lugnt och tyst, mörkt och lagom kallt. Det är så stilla och fridfullt.. Nyss kom vi in, tränade med klickern, på bortvägen gick det bra, men på hemvägen gick det lite väl snabbt.. ;). nån som hade bråttom hem. när jag släppte han på gården sen så fick han syn på en kattunge, som han tyckte det var väldigt roligt att springa efter, speciellt eftersom jag blev arg. Katten verkade bry sig minst, om det är den katt jag tror så har den en vovve i familjen, så den verkade van;)
På vår promenad mötte vi några som tyckte väääldigt mycket om maltmo, först mamman tror jag det var, sen kom sonen runt bilen, ut ur bilen kom sen hennes dotter när hon såg malte, med sin pudel och sen hennes pojkvän eller nåt.. alla väldigt förtjusta i vårt troll:). Rätt bra, för hon tog att det var chinese crested i honom, och det syns väl inte speciellt mycket vill jag inte påstå. men fin är han. liknar sin mamma mer och mer för varje dag:)

annars.. favoritlåt just nu är den gamla dängan jag vill ha en egen måne.. den dök upp på tv häromdan och jag insåg igen hur fin den är.
Slagit in julklappar idag, alla utom Ciccis.. :) Undra hur der blir i år, hon och jag brukar ju fira jul hos henne den 23e, med hennes familj och julmat o julklappar osv.. blir tyvärr inget av det i år.. =/. kommer sakna det!

Sen första januari, och jobb igen. men det ska bli skönt, dels ha nåt att göra om dagarna, dels veta vilka dagar man ska jobba och inte bara vänta på att bli inringd. sen är det dags att komma på vad man ska göra efter det också. men först av allt, ska jag fira jul. en jul med snö, verkar det bli i år. (kan bero på att jag flyttat 30 mil uppåt..)

Nu ska jag sluta skriva och gå o kolla på desperate houswives, my life;). de kvällar jag är själv iallafall. och imorgon blir det en till promenad i villaområdet vi gick i idag, riktigt mysigt!!

Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

<3 din å min lilljul. vi ska ha den den 22, så inget är som det ska. mamma jobbar kväll den 23.

är det ett tecken på att man börjar bli stor, när julen inte är som den brukar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback