feeling this

de gamla känslorna, som livet var för över ett år sen. yeah right! (inte som i ett tvivlande säkert utan yes).

haft en riktigt bra sista ledig dag, blev trumspelande med emil, gå på stan o bada bubbelpool+ simma med ida. riktigt skoj! saknat det lite.

igår var en riktigt skoj kväll också, vet nån som var trött.. men det gav många skratt iaf. ledig var jag med wille oxå, o helena på kvällen så 75% var hemma av hushållet o åt en fantastiskt god middag på cleopatra.
sen blev det hem och film, bourne, 28 veckor o halva vingar av glas o halva nån annan som gick på tv.. :) jag: "visst är det action typ?:)" wille "nej det är porrfilm" tystand en stund. helena "kan vi inte släcka så vi får lite stämning?" vi tyckte det var kul i alla fall..
sen somnade jag som en stock iaf och vaknade av att söt strök mig över kinden o sa "du pratar i sömnen" halvt i sömnen svarar jag "ja jag vet. visst sa jag nåt om att calle skulle spränga en bomb och jag o helena... " (nåt med badkläder eller vatten??) inte riktigt vaken..

dagens bästa var en myntautomat, typ en på ica, som va av märket gunnebo. jag pekar på den. ida kikar tyst ner i den och säger allvarligt, "där bor jag". inte så kul för er som inte känner henne så väl eller vet var hon bor..

glad, trött speciellt i ryggen och riiiktigt seg ska jag sova nu, efter en riktigt bra dag, 10/10! med gamla vänner, upplevelse (eller på g iaf) av drömmar och oväntade  "berättelser"...

aja, tack och godnatt!! :)

Kommentarer
Postat av: Bogg

Hej Hanna =) Jag kände mig tvungen att skriva en rad här nu så att du kommer och hälsar på mig och Alexandra i göteborg :)
Du behöver inte vara orolig för att du pratar i sömnen, Wille har sovit så många nätter med mig så han har nog hört det mesta redan :)
Och en sak till, försök att skriva rätt meningsbyggnad när du ska skriva i våran blogg, du vet ju att Wille är äcklig bra på det svenska språket ;) Men om du vill retas med honom så fråga honom vad ordet ergonomisk betyder, så ska du få se en kul reaktion :)
Ha det bra så ses vi snart!

Kram Christoffer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback