why cant they understand the way we feel...


Länge sen nu. vet inte varför jag bloggar längre, säkert ingen som läser. blogg har gått ner sig. men men :)

Ikväll blir det Håkan, med madde. och snart peace and love, mycket håkan nu. =) som det ska vara.

satt och läste gamla blogg inlägg, om hur bra stämningen var på jobbet för nio månader sen. (ens det, nio månader? har det gått så snabbt??) ingen kan ju neka till att det blivit sämre.jag tror det mest beror på osäkerheten och att vi inte får veta nånting, nya öppettider, nya skiftledare, osv. ska vi inte trivas med dom vi ska jobba med? tydligen inte. vi ska gå där och vara nöjda. och inget som gör en peppad, jo förresten. skiftledarna ska bjudas på middag, osv. till o med dom som inte är skiftledare än men kanske ska bli, vad dom nu har med det att göra? bjud alla oss som sliter dygnet runt istället så kanske vi också blir positivare, knappast så att dom andra jobbar mer än oss. eller!?
tråkigt att säga men det ska bli skönt att sluta. skulle allt vara lika bra som för nio månader en skulle jag må dåligt över att sluta. men nu känner jag mest frihet. tyvärr. för egentligen trivs jag. och vill trivas. tråkigt att det blivit såhär. men jag ska göra det bästa av tiden som är kvar, menar, somliga man jobbar med är ju bara underbara!

nu fryser jag och ska göra en kopp te. för sommaren försvann!

pussohej





...the just dont trust trust what they cant explain

Kommentarer
Postat av: Sara

Hanna, lägg in bilderna från hemma hos Anna :)

Postat av: Anonym

men sara jag har bara två stycken:)

2008-06-16 @ 16:50:45
Postat av: Anonym

och...? :P jag vill ha dem! :)

2008-06-18 @ 18:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback