The Stars in your eyes, light up the sky

Hm. jag kan bara tacka jobbet för mina benmuskler. sprang idag för första gången på.. länge? ett år snart.. och benen var inte alls trötta, nog för jag får träningsvärk men det får jag jämt. medan om jag jämför med andningen..inte lika uppövad. men det kommer. Jag kände mig tillbaka till våren 2007, sommaren och studenten framför mig. Ljuv musik i öronen, solen i ryggen och hur lycklig som helst där jag sprang. inte för att jag inte är lycklig nu. för det är jag! men endå på ett annat sätt. eller snarare en anna känsla, inte den där sommaren 2007 känslan.. :). för nu är det 2008-lyckan som springer i benen och kryper i hela kroppen!
och bara så ni vet är hardcore superstar, och hör och häpna, timbuktu bra att springa till:).

Lyssnar på Avas nyaste album. vackert. som AVA alltid lyckas leverera!
Nu ska jag baka chokladbollar snart tänkte jag.
och måste bara säga tack till alla er som finns för mig. vad vore man annars?
Love.


For you my sweat.

I love you, and honesty.
I love you, you make me feel alive.
And I'll love you, until the end of time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback