Här är stillhet och tystnad...

Okej Cicci, jag ska försöka komma hem till advent, för din skull:)

2 arbetsdagar kvar. vad ska hannapanna göra sen?
det var kul på jobbet igår iaf.
jag: vad går du?
erica: ekonomi..
jag: vad roligt, då har ni ju UF-företag!
erica: nej det är inte kul!
jag: joo, men vad gör ni ¨då?
erica: vi har tredje världskriget.. (en gäst kommer o vi hinnner inte avsluta)
jag: men hur har man företag om det?
efter att gästen är klar frågar erica vad jag sa.
jag: hur har man företag om världskriget?
- HELT övertygad om att et redan varit och dom har företag om ett världskrig. (hon menade givetvis att dom bråkar, och det därför inte är kul!!)

emma fick sig ett gott skratt i alla fall då vi retade henne för att hon förut trott att kanada låg i ryssland. (tänkte på moskva.)

wellwell..

Salka fyller 11 idag. min älskade vän<3 saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback