when you believe...

Åh vad jag vill åka hem på första advent. se konserten i kyrkan<3. så vackert!
nåt annat som är mycket vackert också, är mitt låtval idag. även om det är på pärljakten. men ändå!

4 arbetsdagar kvar. ångest. borde kanske inte sagt upp mig, men man ska ju heller inte behöva vantrivas på jobbet. hemligheten är ju att man gör ett bra jobb om man trivs. och jag trivs bara ibland, med dem jag oftast inte jobbar med. tyvärr.. dessutom ska väl ledningen (chefer osv) fungera också?


haha jag drömde knas inatt. plötsligt säger jag "jag ska byta plats med henne i popcorn-koppen, jag ska jobba nu. den ser ut som en ägg-klocka, fast med formen av ett äpple. där ska jag sitta" sen efter en stund: "älskling, nu kommer det! det var en som berättade det för mig förut, men nu händer det" det var alltså nu jag skulle sätta mig i popcorn-koppen:).

ja ja. nu ska jag umgås med min sötboll och mitt söttroll:)

there can be miracles, when you believe..

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Äå, Hanna. du måste komma hem till andvent:)



vilken dröm, du kanske ska satsa på en kariär som popcorn försäljare;)

Postat av: Cecilia

Åå, Hanna. du måste komma hem till andvent:)



vilken dröm, du kanske ska satsa på en kariär som popcorn försäljare;)

2008-11-01 @ 12:09:25
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback