The Power of Love

Jag sa upp mig idag.

Strängnäs var väl inte alltid bra, jobbet alltså. men det här toppar ju allt. vill inte ta upp allt här, för det kanske inte är för allas öron, men när de inte kan inse att man tillför något, att de inte kan inse att man faktiskt är jävligt duktig (utan att skryta), att de inte kan inse att det kanske finns större saker att jobba med på stället än att jag säger "var det bra så" till gästen, att de vuxna inte kan bete sig vuxet i en diskussion som inte hade behövt bli stor om alla bara fick  ha sin åsikt, i det här fallet en åsikt som jag VET är bra, för den är välbeprövad, att man aldrig kan få cred för något bra man gör, inte ens när man gör ett bra resultat som arbetsplatsen inte sett på flera månader (bevisat på papper, ni som vet vad en gap-buster är förstår), att man inte får köra ett skift som man ska utan att man kommer in o de bytt skiftledare av nån jävla anledning osv osv osv.. skulle kunna fortsätta i evighet, men orkar inte lägga ner den energin.

men synd är det för de har inte insett vem jag är. och synd är det för jag kommer sakna det. men som jag sagt tidigare, kan inte bli kvar där hela livet, speciellt inte under såna förhållanden!

nu då? utöver att min hund äter upp min arm (han har fått knäppryck), så börjar jag inse vad jag ska plugga. sjuksköterska eller ekonomi. i uppsala eller gbg. det jkänns bra, nu ska jag bara väja. men jag har ett år på mig! :)

nu måste jag söka jobb, om nån har nåt nytt jobb åt mig till den 15e november tar jag tacksamt emot detta, för då är jag uppsagd och klar och har kommit hem från florida, dit jag ska med min älskling!!

ang rubriken. du som stöttar mig i alla lägen. du som lyssnar. du som förstår och du som tröstar. tack!

so long!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

oj, Hanna, vi måste prata!

nu vill jag veta allt.

Postat av: Anonym

Åh, Florida, vad härligt. Hoppas du hittar nytt jobb snart! Det kommer du :) Vill du inte komma till Uppsala och hälsa på oss sen inom en snar framtid? :)

2008-10-02 @ 14:18:44
URL: http://betteroff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback