Det är för oss, solen går upp! 2

Vår balkong är inge bra o sola på har jag kommit fram till. Tacka vet jag villor:).
Ledig helg, underbart skönt, bara jobb 16-19 idag.

Solen skiner hur som helst, konstigt att det snart är maj. dagarna, veckorna, månaderna bara flyger fram. "utanför fönstret slår våren ut"... så sant! Jag tror våren kommer här i mora också, så småningom:).

Älsklingen, du vet att jag finns här för dig, alltid, och speciellt när saker och ting blir såhär, som dom är just nu. Vill vara till hjälp, men vet inte vad jag ska säga eller göra. Vet hur det känns om det är till nån hjälp<3.
älskar dig!



Himlen är oskyldigt blå,
som ögon när barnen är små.
Att regndroppar faller som tårarna gör,
rår inte stjärnorna för.
Älskling jag vet hur det känns,
när broar till tryggheten bränns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback