Glad påsk!

Nej emma, jag trodde inte du var sur., du missade min ironi:)..

jag är tillbaka i mora nu. Hade det verkligen underbart hemma i stränkan. Hur kul som helst. Topp ett minnet kommer givetvis vara vilken melodi björnar visslar. Ni kommer nog tröttna på det tillslut, men vi skrattade som sagt väldigt gott och länge!

Tåget var 8 minuter sent, vilket gjorde att jag precis hann med tåget mot sala. Tycker om o åka tåg. Läsa en bra bok, (halva tredje twilight, Ljudet av ditt hjärta.) lyssna på bra musik och bara slappna av.

Så var det jobb idag igen, helt okej dag, men ska bli skönt o åka hem till mamma o pappa på lördag!

Nu ska jag vara social med wille, för sporten är slut!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback