I´ll be there for you..

Nu har jag bokat biljetter hem. Blev tåg ändå eftersom cicci är snäll och fixade skjuts från etuna o hem:).
Ska bli riktigt riktigt roligt. Har faktiskt köpt present också, innan dagen den här gången, vilket det inte lyckats vara för nån av oss eller jul på länge. men i år får hon den flera dagar innan!

Kom just hem, min sista lediga dag av de sex blev jobb ändå. Förskoleklass i Vika. Det var helt okej:).
Sen skulle jag gå hem, efetr o hämtat malte när jag kom på att jag inte hade hemnyckel. gick till wille på jobbet för o hämta den, och killen jag bad passa malte utanför en minut tyckte nog jag var lite rolig. men grejen e den att vi inte lärt malte vänta utanför affären/andra ställen själv än. så jag band fast han, men tänkte det var bäst o be nån hålla ett öga på han.. ;).

Har inget roligt o berätta idag känner jag, så jag ska kila iväg igen..
eller jo förresten, jag o wille har gjort träningsschema nu, så nu drar det igång igen, jag som inte tränat på ett år. uschamig, men det ska bli skönt o komma i gång igen!

Ja, ha det bra så hörs vi! pusshej

dessutom spelar AIK sin första match på söndag. DET är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback