tårta, chokladbollar och utbildningar.

hejsan!

Jaha då satt man här igen! Solen är fortfarande borta, fast det ärväl lika bra, i o med att jag ska jobba hela helgen.
Ska snart göra gröt och äta en riskaka, för det är det jag är sugen på just nu!

Bakade en tårta igår, fick ett ryck medan potatisgratängen stod i ugnen:) idag blev det chokladbollar. hoppas mamma o pappa kommer på lördag, då skulle de bli glada av allt fika! :).

Mycket på g på jobbet nu, vet inte hur jag ska hinna med allt, lite drygt även att jag måste läsa igenom handledarboken igen, för att jag ska veta exakt hur jag ska utbilda (och dessutom checka av alla som redan jobbar), enligt boken och detta var ju ett år sen jag läste!

Hungrig nu och har väl inte mýcket mer o säga, väntar på majschemat och hoppas på en kryssning kommande månad! :).
nu har ju dessutom sista anmälningsdag vart för skolan, så det blir ekonomi i höst, om jag kommer in, vilket jag tror! och så har jag deklarerat! så det är bara vänta på pengarna:)

ha det! pusshej

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vart ska du plugga?:)

2009-04-18 @ 04:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback