tillbaka i mora.

Varit hemma hos mamma o pappa till igår. Underbart o vara hemma igen. Hela familjen var där. Riktigt fint hus dom hade köpt! Slog mig även när vi gick en långpromenad igår att det var där vi campat med husvagnen ett par gånger när jag var liten! Blev sola o bli ännu mer brun, påskmat, påskgodis osv. Bror hade även köpt en schysst systemkamera, han som aldrig vart en fotomänniska. det blev hursomhelst mycket bilder när han jag o syster satte igång;)..

Ledig tisdag, onsdag också, hur skönt som helst, tråkigt dock att solen försvann idag, regnigt och trist. Sen bli det jobbigvecka igen, jobb tors-sön sen måste jag på ass-möte på måndag, min lediga dag, sen jobb tis-fre igen...
Sen är det ledig helg igen, hoppas på nåt skoj!

Vet inte vad jag ska hitta på i en timme nu tills wille kommer hem. vet för den delen inte vad jag ska göra sen heller men.
Blir antagligen packa upp och kanske fixa lite i lägenheten så den blir ännu finare! :)

pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback