ryggont, björnar och grilldebut.

Helgen bjöd på TVÅ lediga dagar. wiho! efter 9 dagars jobb kändes det underbart. Fredag kväll fikade vi lite hos willes föräldrar, när vi hamnade där på kvällspromenaden med malte.
Lördag blev det ner på stan, köpa blommor till balkongen, plantera, grilla till lunch hos willes föräldrar och på kvällen blev det grillkväll hemma hos oss med massa trevligt folk och singstar, en riktigt rolig kväll, efterlängat! (grilldebut för året!)
Söndag blev det Orsa Grönklitt, bjärnparken, för o kika på de nya björnungarna men de vågade sig inte ut så dom såg vi knappt. istället blev det järv, tigrar, brunbjörnar och kamtjatkabjörnar. De var riktigt häftiga, ca 3 meter höga när de står på bakbenen.
men de visslade inte. fast de brummade inte heller.

Med andra ord en mycket lyckad helg. Fixade lite mer på balkongen också, en bänk, kryddor ska ställas ut och även vårt träd ska ut när det blir lite varmare.

Ryggen krånglar ännu mer. Fick dock tid på vårdcentralen snabbt när jag väl ringde. Haft ont i två veckor typ, men ringde imorse och fick tid en timme senare..! det var snabbt, jämfört med vad man är van vid... fick starka tabletter, så ryggen funkade bättre. imorse kunde jag knappt gå, men nu gick det:P dock blev jag yr av dom en stund;). men hoppas det blir bättre, måste jobba mycket snart igen!

nu ska jag o älsk äta ciabattabröd! dessutom gjorde jag mjuka knäckemackor igårkväll, eller som är klara idag<3 barndomsminnen!

pussohej!

Kommentarer
Postat av: Anonym...

Jag tycker att du är söt...

2009-04-29 @ 17:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback