Gottsunda

Ja, vi vet alla (en del iaf) att det inte brukar vara jättepoppis att bo i gottsunda, visa delar där man inte ens vågar gå ut efter kl 22.. ingen jättehit med andra ord... då jag letar lägenheter så kikar jag på en ändå, för att se planlösningen (är ju även lite nyfiken på hur bra plats man skulle ha på dom jämfört med alla andra...) då står det såhär :
"Uppsalahem arbetar med ett trygghetsprojekt i detta område. Säkerhetsdörr kommer att installeras i alla nyuppsagda lägenheter" okej, NU vågar man ju inte flytta dit om det är så illa. eller är det nu man vågar det? =)

spöregn på det vackra gravfältet jag nämnde förut.. jag var blötare än efter duschen jag tog sen. likaså wille för att inte tala om hundarna. bra att det fanns ställen att ta skydd på.... not.

Lev idag inte imorgon. ja.

Kommentarer
Postat av: Juuso

Ja, man ska nog inte bo i Skottsunda där det ofta är lite för spännande. För övrigt så har vi också säkerhetsdörrar här, långt borta från Brottsunda. Ok, nu har jag skrivit alla smeknamn jag kan för området.

2009-08-17 @ 18:12:15
Postat av: Anonym

ja ja ja.. men det låter väldigt illa. som om det är livsfarligt o bo där. som om alla bryter sig in här o var. kanske så det är också? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback