ny dator.

Ny dator. Inför pluggandet.. Skulle vänta lite men vår laddare till andra datorn gick sönder, så jag beställde den här igår och fick den idag. sånt gör en nöjd:).
att det var så bråttom är för wille väntar jobbsvar mm så han ville väldigt gärna ha en snabbt.. :).

annars då... hundarna funkar bra. går nog bara bättre o bättre. Nu sover dom båda väldigt gott!

wille klippte mig även idag. spännande. men jag är väldigt nöjd med resultatet. sparade 400 på det också!

hade inte mycket att säga känner jag. så jag ska ägna det åt att läsa lite bloggar istället. har lite tråkigt för jag har varken bilder eller musik på den här. så det blir nog till att klippa o klistra till maltes årsbok snart istället. höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback