Somebody told me...

Halloj!

Helg igen. Fast det slog mig ju att jag ändå är ledig så det spelar kanske ingen större roll?
mer än att fler är lediga, som ändå inte är i uppsala....

Har hittills gått en promenad, duschat och sett på sjukhuset i brist på annat att göra.. inte för att jag inte gillar det men=).
snart blir det stallet, ska provrida en häst. dumt att duscha innan i o för sig men.
sen blir det kanske till louise och jonas, syster o juuso ska dit och äta svamppaj. vilket gör mig mycket sugen på paj, så kanske blir en sån imorgon.. för vi får ingen mat:). (jo min syster är snäll men vi kommer försent till maten!)
de ska även brygga öl, killarna alltså.

Nu har jag läst klart twilight också, tog sin lilla tid fastän de var så sjukt bra. flytten o allt har kommit ivägen.

ska på arbetsintervju också på måndag, på akademiska, (mitt framtida jobb?!) fast i kiosken då.
och på söndag är det valpkurs också, utan hund dock, för han får sin 12veckorsvacc på måndag em.

Wille ska träffa Calle A imorgon, för han bor också här nu. japp!
NU är det dags, vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback