Somewhere, someway, we´ll meet another day.

I'm sorry
For all the words I didn't say
It's too late
Cause now you're gone so far away


another day. ruskigt vacker..

nu är vi på plats i uppsala då. fast jag ger mig av hem till snäs om två timmar. fira em o träffa tjejerna och alla gamla killkompisarna. ska bli hur kul som helst!

hade en bra sista kväll i mora också. var hos jossan o stefan.. när jag tänker efter ska jag nog lägga in lite bilder så ni får se. dessutom tycker jossan att en blogg utan bilder är tråkig:).


stefan, tristan o jossan=)


wille, malte och jag=)


"patrik eru också arg?"


=)

en riktigt skojig kväll! gå förresten in på facebook o se vår egna "svambob" (jossan) på min sida!!
men nu ska jag duscha o börja fixa iordning mig för kvällens bravader..

hoppas på fler sånna här kvällar, snart!

pusshej=)


Live Right Now, Yeah Just Be Yourself!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja precis, därför är det bra att du lägger upp bilder:D

Postat av: willle

nu stavade jag fel på mitt namn, men det gör inget,. jag är åxå arg...jag kan inte se min Panna...för hon är i strängnäs...

2009-08-15 @ 22:24:31
Postat av: hanna

ååh wille sötnöt. nu är panna här!

2009-08-16 @ 17:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback