spelkväll

Blev en lyckad fredagkväll, bjuden till lollo o jonas på en brygga-öl-kväll, fast det skötte jonas o juuso. lollo niina wille o jag ´(o lite jonas) spelade "ombytta roller". jag fick allvarligt talat nästan träningsvärk i magen av skratten, allra mest
"vad kallas de homepartyn där man säljer plastburkar". tupperware, ja ingen lär tycka det är så kul, men ni som kände willes mormor kanske ser det roliga i det. hon hade inte en eller tio utan snarare ett hundratal... ja ja, det var kul iaf!
där fick killarna en lätt poäng, även på sista, vinnande frågan, om ryamattor. "jag stänger in till det här rummet jag är så rädd om ryamattan" söta mormoringer<3
det slutade med att louise läste kortet om tupperware för jag kunde inte:)...

nu är wille med calle a på stan o kikar runt och jag är monstervakt åt våra sk hundar. dock sover de båda på min rygg nu så hur obekvämt det än är får jag ligga kvar såhär..

får se vad den här dagen bjuder på, jag ska försöka plocka lite här i rummet o skriva en todolista för allt som ska göras i veckan!

trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: wille

jag vann,,,,wiiiiiieeeeeeeeehhhhhhooooo!

Postat av: anna

jag tycker om todo listor

2009-08-24 @ 19:26:15
URL: http://anna0qeso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback