sjuk vovve...

Ja, så var han redan sjuk, lilleman... BamBam har fått en släng av nånting vi inte vet vad det är. Men det har hittills bara pågått i 2½ h, så vi ska avvakta.. Han är sjukt dålig i magen och kräks hela tiden.. Just nu bara vatten dock då han inte fått mat sen 9 imorse.. knasen vart ju (som tur var) dålig innan lunchportionen... Så nu väntar bara så mängder vatten och kokt ris imorgon.. sen kan maten blandas i...
Tycker bara så synd om honom, då han dreglar hela tiden... nyss låg han på min fot  och när jag reste mig för att hämta usbminnet (som ändå inte gjorde nån nytta, nämner det snart) så var strumpan dyngsur, både uppepå och under....

usbminnet då. skulle plocka fram några foton, men insåg sen att jag inte lagt in dom där, för det var en "framkallamapp" som ligger  på andra datorn, som ni vet är på lagning. eller sladden iaf:).
så nu ska jag sitta och gissa på vilka foton av de framkallade som skulle vart..

Malte är söt mot lillemannen iaf, när wille var ute med Bambis förut ville malte upp i mitt knä. han verkar lite orolig.
 
Solen skiner väldigt skönt idag, klarblå himmel. Hann njuta av det fina vädret förut iaf. jag o maltmo gick en långpromenad nere på stan/vid vattnet. riktigt skönt. men blir till o vara inne nu då lillen är sjuk..

Har mailat programmet i Uppsala också, hoppas på snabbt svar. klättrat rätt bra på listan. från 81a till 9e reserv:).
Nu väntar att sortera fotona, ta en dusch och skura alla golven... ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback