Keep smiling!

Sitter och läser gamla blogginlägg, ja så roligt har jag.. men jag tycker jag skrev rätt finurligt ibland.:)
dock skrev jag rätt hemlighetsfullt också... förstår inte vad jag menade ibland.
tycker bäst om att läsa om sommaren 2007, den var så bra. livet var så bra. fast även väldigt rörigt..
men jag får nostalgiska känslor, fast det bara var 2 år sen.

På fredag, blir det troligen, åker flyttlasset till Uppsala. Blir ännu en flytt, och antagligen snart en till, då vi ska bo inneboende i systers kollegas villa och letar eget samtidigt. Men det blir nog bra, hon verkar riktigt bra!
lite drygt bara att flytta från en trea på 76 kvadrat till inneboende men.. :)

Nej, nu ska jag packa lite grejer till, dricka te och passa på småttingarna.
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback