banan med choklad.

vilken respons på kommentaren om B&J på facebook;).
delade meningar om min halv-sågning.. fast den var ju god också.

ännu godare var idag, banan i ugn (ska ju dock vara grill) med choklad i... smält choklad och mosig banan, underbart!
kanske varm choklad på spisen imorgon också?

imorgon är det bilköp och jag har dessutom valt kläder för kvällens lussegasque. julbord och julmust, här kommer jag!!

dessutom tog mamma med mina vackra gröna byxor jag saknat. så det blir dom och mina fina converse, nåt par av dom, vet inte vilka, nån dag. det var länge sen!!

nu ska jag sova på soffan med älsko för vi lånade ut sängen åt mammi o pappi pga pappas sämre rygg..


calle vann inte idol. fast han kom till final vilket jag trott sen jag såg honom. fast erik var ju också bra. hej på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska ni köpa ny bil? Skojsigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback