Ben&Jerrys

levt för mycket på blocket och letat bil/lägenhet?
skulle in på bloggen, gick in på blocket och valde uppsala av bara farten.. herregud:)

jag och wille sitter båda två och bloggar om Ben&Jerrys nu, får se vad han skriver sen. för vi åt bägge två våra första ben&jerrys tuggor. och ja, det var gott. riktigt gott. men överskattat som tusan!!
alltså som sagt, riktigt smaskens, men inte så att jag lever i nån sjunde himmel eller nåt efter att ha ätit det. nej en modefluga är nog vad det är. eller överskattat iaf.

jag gillar förslagen man får när man söker på ett ord: i halloweentider sökte jag på "halloweenparty" på spotify, fick upp "did you mean haschenparty?"
och idag på wikipedia (wiki är väldigt bra och inte alls överskattat, man läser en sak i läroboken, fattar inte, googlar- får upp det på wikipedia- med en enkel förklaring, så förstår man precis. även om vår bok är hyfsat enkel...)  anyway, sökte på "smakbark" och fick upp "menade du småbarn?"

:)

fick hem kopior på journalerna från skolan, och inte bara den om handleden jag behövde utan allt, med vaccinationer, längd/vikt tillväxtkurva, ja allt. rolig läsning:) fast med oläsbar handstil, som alltid med läkare, ssk, skollärare.. så ska inte jag bli:)

ska kolla lite bil i helgen, för "vår" vi hittat blev såld.. får se vad det blir. imorgon är det 4 timmars blod/immunförsvars-föreläsning, yey, och sen plugg, sen kanske mamma o pappa kommer och kvällen blir det idolmys med iaf wille och kanske mamma o pappa då..
lördag blir det lussegasque, och söndag plugg för wille jobbar..


återupptagen kontakt med gammal klasskompis från sexan idag också, det är alltid roligt! han hade en fyra-årig dotter och allt:)

skrev olösbar först, istället för oläsbar såg jag nu- påminner om min och idas sudokutidning vi köpte en gång i väntan på ett försenat tåg, misslyckades med första sudokut och vägrade fortsätta med nästa innan vi klarat den. men det blev aldrig av, kanske jag ska varva pluggandet med i helgen.. :)

it was christmas-eve, babe...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ben and Jerry är den godaste glassen på denna jord. Den är inte alls överskattad! Min favorit är den med browniebitar i. MUMS!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback