frosten borta= julkänslorna borta=/

och cykeln funkar igen, det var det enda positiva tror jag!

Då vi just av nån anledning fått en massa nya kanaler på tv:n så var jag tvungen att kika igenom lite. hittade ztv och fastnade där en stund då det var "färskingar" och jag var nyfiken på vilken sorts musik de kör där nu, då jag inte kollat på ett bra tag.
tänkte på tre grejer:
*en jättekonstig video, med nån som jag inte minns namnet på med (robert?) miles, låten hette hursomhelst music. började rätt fint, med lugn sång och piano för att sen i några sekunder övergå i högljudd discopopnåntinmusik och sen återgå till det där lugna fina...? underligt
*back street boys nya (?) låt bigger tror jag den hette, var inte riktigt som man minns dom och A.J tror jag han hette hade blivit rätt cool, med lite rockstil och tatueringar. det gillar vi!
*tredje låten jag hann se innan jag ätit upp var Cascadas låt som jag inte heller minns namnet på, och här kom det jag hela tiden väntat på, vad har ZTV gjort av alla halvnakna tjejer som åmar omkring? här kom den!
jag stängde därmed av tvn.
dessutom var det konstigt för i både första och sista videon var det en spiraltrappa som en person i vardera tappade ner papper från. är det nåt nytt? :)

nu är mitt te (ska försöka hitta den där känslan om att njuta av pyramidpåsen som dom tjatar om på tv.. jag har då inte känt nån skillnad;)
 klart vilket betyder att jag måste plugga vidare, endokrinologi... schysst är att hon som föreläser i det har låtit och skriva frågorna själva, och ska ta tentafrågor från våra:) dessutom har vi henne även i njurar, syra-bas och respiration! tummen upp!

hej på er!




 Jag och min Cicci med fjortistema-inflyttningsfest!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin bild på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback