GOD JUL!

Nu är jag äntligen hemma igen. kom hit igår vid 4 tiden, har hunnit äta och åka ner på stan och äta igen. ungefär. sprungit ut med malte mellan varven. la mig i en snödriva på tomten igår kväll. skulle kunna ligga så länge och bara lyssna på hur tyst det är och tänka.

älsklingen på väg hem till dalarna nu också.sen kommer han hit den 26e.. saknar dig!


Får inte inte internet att fungera på min dator så passar på att säga god jul här och nu då jag inte kommer att komma in nåt mer innan julafton imorgon:)

tog mig inte ut till andreas grav i år heller på julen. stor nackdel att flyttat från s-näs! saknar dig vännen, hoppas du har det bra där du är! <3

hoppas ni alla får en riktigt fin jul! hörs igen i mellandagarna:) kram!

Kommentarer
Postat av: Johanna

God jul! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback