wave goodbye, wish me well..

jaha. då har vi flyttat! en trea på hindriksheden.. wille åkte till jobbet för en timme sen, så nu sitter jag här och har tråkigt.. alldeles för mycket att göra men jag har inte orkat ta tag i det än.. istället sitter jag i soffan, bloggar, läser bloggar, o lyssnar på rix fm.. (gillar inte lady gagas - poker face speciellt...)

samma dag som flytten (onsdag) klippte vi även malte, så nu ser han valpig ut igen.. det är ju ioförsig det han är men:).

idag har vi städat ur gamla lägenheten, gick ganska snabbt o enkelt, inte så stort precis.. däremot kom jag på ett problem tills när vi ska tvätta våra fönster i nya lägenheten, de går ju inte att vända "ut och in"... och vi bor högst upp i ett tvåvåningshus.. okej, inte jättehögt, men tillräckligt för o vara ett problem.

vill ha nåt att göra, tråkigt o bara sitta.. blir troligen walk the line sen, den går på 8an ikväll.. lite apelsin och macka o så kanske godis sen. innan dess ska jag väl försöka få lite ordning på alla prylar som ligger i alla lådor o hyllor. dock får vi det nog väldigt snyggt sen..

stängning imorgon, dygt bara att jag börjar klockan 00.... onödigt!

som sagt, ska ta tag i det här nu, plocka och dona, städa lite, mat, film, duscha, ut med hunden osv. måste hålla mig sysselsatt, har lite mycket tankar just nu. inte för att jag ångrar nåt, (vet en enda sak sådär på allvar), men jag orkar inte fundera på alla dessa saker, som dessutom handlar om jobb. usch.

behöver få ordning på en del just nu. hitta den där lyckliga känslan på heltid igen:). mycket har varit upp och ner det senaste året.. men jag jobbar på det! men NU ska jag kila hur som helst!! hej på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback