Live right now

Jag har kommit på att bästa pepp-låten är the middle. lyssnade på den imorse, länge sen sist, när jag promenerade till jobbet. blev så himla glad. jag sken ikapp med solen. det lovar jag:)
ungefär sådär som jag alltid ser cicci framför mig. så glad. kände att det inte var så farligt att gå dit ändå, även om jag hatade tanken på morgonen..
fast usch, det har inte blivit bättre. det är lika dåligt, fast precis tvärtom attityd.
men jag ska fortsätta vara glad.

Morris. alltså man blir så glad av barn. jätte söt unge som pratade med mig häromdan på jobbet. han var så glad för han skulle fylla tre i mars. inte alls sådär blyg som många. honom skulle man bo granne med:).

påtal om det har vi kanske hittat en ny lägenhet, eller ja, vi ska bara bestämma oss.. + ny dator. perfekt:)

 nu ska jag väcka wille som tar en powernap. så ska han få massera min jätteonda rygg.. hej!

07.01.03... 6 år sen häromdan nu vännen, saknar dig.
drömde världens finaste dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback