semester!!

Dagen började med sånt spöregn att t.om hunden vägrade gå ut... så vi väntade med morgonsvängen en stund.
Sedan packade jag ner ett par strumpor extra bland jobbkläderna, vilkte var det bästa och smartaste jag gjort hittills idag. sen gick vi. genom skogen tänkte smarta jag, med paraply, väska och hund. blött från träden. blött på marken. slutade med att jag släppte lös hunden för dte var svårare att hålla koll på han med. och sen traskade jag på, genom pölarna, det var ju kört ändå. :)

sen kom jag till jobbet, och vi sålde massor. iofs kul, men inte idag när vi inte hade nåt att sälja.. parkerade runt 50% av alla.. pinsamt. men en gubbe var söt, han sa att det var synd att jag ska sluta. (stammis:))
och en annan stammis hund bjöd jag på en cheese. han blev också glad. lite av min grej o bjuda på saker sista dan. gjorde jag i snäs med.

så nu är det slut också. hade det inte varit för min ovissa framtid hade jag varit ännu gladare.. det har sina roliga stunder det där jobbet också..
både min syster o hennes kompis tror jag har goda chanser o komma in. har man nån o skylla på om det blir annorlunda då;).

o så fick jag brev av barncancerfonden idag. de tackade för mitt senaste bidrag och skickade med ett inbetalningskort om jag är sugen på o skänka mer. det är jag. bara att jag endast har 3,81. och inte miljoner då.

så nu börjar semestern då. blir Spamassage imorgon, köpa valpgrejer och så åka ner mot öland på onsdag..
får se vad framtiden har att utvisa.. :)


google vet förresten ALLT. min syster googlade på "stor vit klocka" för hon hade sett en snygg nånstans. och vad kom upp om inte just den stora vita väggklockan hon ville ha!

Johnny Cash & June Carter- Time´s a wastin

Kommentarer
Postat av: Wille

Alltså google vet inte ALLT, men mycket....

Våran hund är lite skum... Vill inte gå ut på morgonen, fastän han är kissnödig, och inte om det regnar...man kan bli blöt...söthund!

Sötpälsko!

Postat av: Anonym

DU är det! :)

2009-07-20 @ 23:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback