Sommarregn

Det regnar första dagen idag sen innan värmeböljan! Dels imorse duggade det och så nu när jag gick ut med malte. Fast jag måste ändå medge att vädret är okej.. iaf så länge man jobbar.. Jag har 4 dagar kvar, fast utspritt på två veckor... och jag vill inget hellre än därifrån. det är ju åt helvete igen... hur kan somliga bli chef?
hur som helst, finns det något som doftar godare än ett sommarregn?

ikväll är det allsång på skansen, själv, för wille ska över till några kompisar. funderar på en kopp te, en bulle och bara mysa.. :)

Dessutom har vi tingat en valp till nu. en amstaffkille som kommer till oss om ca 3 veckor.. :)

det är som wille säger... när ska du ringa? det är så tomt utan dina dagliga samtal...  <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback