Usareseplanerna gavs liv idag

Nu har vi börjar planera vår USA-resa, även om det kommer dröja ett tag innan den blir av. Men ändå nåt att se fram emot. Kollat upp hur vi ska åka, blir troligen Route 66 med start i San Francisco och avslutet blir New York.
Som sagt, dröjer innan den blir av, även om jag (med mina pengar på sparkontot=) !) är sugen på en resa redan i övermorgon. typ.
det enda vi saknar är väl 2 reskamrater och tid.

Snart ska vi hämta vår lilla vovve också, tiden går väldigt sakta när man väntar. ungefär som när man var barn o det snart var jul. och sen var det ju födelsedag direkt efter. SEN fick man vänta alldeles för länge, då var det ju nästan ett år till nästa jul. så känns det ungefär nu.

Innan det blir av så blir det en tur till min sötCicci på öland, saknar henne väldigt mycket, så det blir riktigt skoj! Kanske att det blir västkusten ner först, men vi vet inte, pga ekonomin. (INTE röra resepengarna!)

sen tycker jag det är väldigt tråkigt av alla som inte hör av sig. ska man alltid vara den enda?
och även när man själv gör det och inte får nåt svar.
visst jag är inte hemma i sommar, men jag har varit hemma och vill komma hem igen, men nån kan ju visa sig lite entusiastisk på en sån idé.

nu har jag fått det sagt också. så nu funderar jag på lite twilight, sängen o sen somna för att vakna när älskling kommer hem från jobbet = malte skäller = jag vaknar.
jag är inte sur eller nåt. bara lite ensam.

jag gillar dessutom inte torsdag. jobba, men bara en massa nya, ingen rolig som kör skift, det är nästnästsista dagen så man vill helst inte ens dit, och det är FOAR, (haha bara för ni ska kunna läsa hur det sägs), vilket betyder chefen. hans chef och deras chef. den enda vettiga där kommer väl vara Frankling. Go Franklin. Han är bra!


tack för kvällsprommisen min maltevän i solnedgången.
nu är det jag som ska lämna datorn, för jag vet inte varför internet var så roligt att man satt så länge när man var yngre.

Kommentarer
Postat av: Juuso

Man behöver inte vara "ung" för att tycka om internet. Man har ju Facebook och det är lite grann som Sims :) fast med riktiga människor :). KUL!



Jag har alltid varit sugen på att åka till San Francisco :). Jag kan nog följa med dit med flyget och sen sätta mig där och softa.

2009-07-13 @ 22:18:20
Postat av: hanna

Juuso:

haha låter som en god idé;)



jag spelade faktiskt sims idag. dammade av och återupplivade det:)

2009-07-13 @ 22:22:27
Postat av: Niina

Åh, Juuso och jag har faktiskt också pratat om en road trip i USA, längs route 66. Men ni vill åka i år eller? Mitt bankkonto är lite ledset efter lägenhetsköpet :(.

2009-07-16 @ 21:03:37
Postat av: Anonym

Niina:

(hoppas du läser detta), nej inte i år.. börjar jag plugga blir det inte så iaf. blir det plugg så blir det nog inte förrän om 3 år, mellan skolan och vidareutbildningen, de året jag måste jobba för o få börja på vidaregrejen.. :)

2009-07-17 @ 17:18:13
Postat av: Niina

Bra, om det inte blir i år så kan vi säkert gärna följa med. Det har jag drömt om länge! Det går säkert att göra mitt i din utbildning också, ibland är det rätt slappt att plugga :)

2009-07-19 @ 22:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback