Allmänlydnadspasset.

Nu är Malte klar med sin första kurs. I lördags var det spårning i skogen och igår var det avslutning. Han fick mycket väl genomfört på alla moment. vi är inte alls stolta... ;) !
Så nu är ramen inköpt till hans diplom så vi kan fixa en helvägg med våra hundars bilder/diplom osv (ja, hundars, när vi ska ha fler)

Påtal om det, så kanske det blir en till snart, vi har fått godkänt av henne vi ska hyra av, "om det är en valp"..
ja, alltså, det blir uppsala i höst. Vi ska till en början hyra ett rum + en gäststuga i en av systers kollegors villa för o sen leta eget.. så nu är det bara hoppas att jag kommer in ¨på skolan.
haft lite (mycket) beslutsångest, men häromdan gav jag upp. Jag kommer aldrig komma fram till nåt vettigt. så jag strök alla mina första alternativ och bestämde mig. utan att tänka. så nu blir det som det blir! man ska passa på när man är ung!

med andra ord ska lägenheten sägas upp o en uppsägningsblankett från jobbet hämtas. sen blir det vad det blir som sagt.

idag var jag hos sjukgymnasten igen, inte lika läskigt som sist, dvs han knäckte inte hela mig, utan vi gick bara igenom en massa bra övningar vilket resulterade i att jag är helt slut i benen.. men det blir nog bra:) , som allt annat.. :)

nu ska jag lägga upp lite bilder, sen får vi se om det blir grilla till middag.. vi hörs!

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback