Greys anatomy

Kommit på att serier verkligen fäster sig på ett eller annat vis. Idag när jag låg ute och sola låg jag o funderade på bla dr. yangs liv.. lustigt. Fast det är väl skönt att inte ha nåt större att tänka på o bara slappna av ibland.

Påtal om sjukhusserier så kollade jag på sjukhuset idag igen, om lilla victor. så hemskt att de där sa att det är ju på väg åt rätt håll och nu finns han inte mer. så nära fast ändå så långt bort. Otroligt att hans mamma och pappa tar sig igenom. Vet själv hur svårt det är,med "bara" en vän...

Helgen bjöd på en massa sol, hur skönt somhelst. först rättvik i fredags men det vet ni ju, sen med madde på strandbadet (säger jag... tingsnäs heter det ju. jag är ju inte hemma i strängnäs nu:).
igår med madde o helena vid maddes lägenhet och idag här hemma på baksidan. Underbart!

skänker även en tanke till de närmaste åt adam som omkom i branden i helgen.

Nu ska söt spela gitarr, sen ska vi ut med hunden o sen är det dags för att sova!

/ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback