can you read my mind?

hejhopp!

Ledig idag, äntligen.. jobbar 100 dagar i rad för att sen vara ledig i 50 känns det som.. men i dessa tider ska man väl inte klaga, så länge man får några kronor.

Jag o malte var ute en timme och gick, och annars har jag bara diskat och dammsugit vardagsrummet, för vovvens nya favoritsysselsättning är att dra ur jorden ur vår golvväxt.. Satt på balkongen en stund men vårsolen orkade inte riktigt värma ordentligt..

Nu kom min granne (balkongen snett emot) ut med bar överkropp för o "damma av" dammsugarmunstycket.. :P bara så ni vet.

Dessutom var min telefonräkning denna månad bara på 131 (!) kronor! underbart!!
Resten av veckan ser ut som såhär, imorgon jobba 17-21. Fredag jobba 12-21. Lördag: wille skriver högskoleprovet, så om solen inte skiner så funderar jag på en storstädning faktiskt. sen hoppas jag på något roligt för kvällen. Söndag: Blir nog skogspromenad med jossan o våra hundar, visar sig närmre.. Tvätta är också nåt som behöver göras.. gå ner och boka tvättid.. jaop. Ska höra med mamma o pappa om de hade en extra tvättmaskin åt oss.. (lät dumt, men jo, de har just flyttat och det stod en i huset de köpte, och de har just köpt en ny).

Nu har hunden dragit ut jord på golvet igen. blir till att köpa en pall av nåt slag i kväll när det blir storhandling. .. pussohej!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

knäppishund x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback