Everythings, everythings magic..

Hej hej!

Stängning igår, som tur var en ganska lugn en.. kom hem vid kvart i ett tiden. För skulle upp o jobba på dagis, 8,30-12,30. Där lekte o dansade vi, nån macahula dance, som var med på "hitz for kidz", och så nån sång "jag är en gräsHOPPA" (varvid alla hoppade med armarna uppåt) och jag var så trött så då skrattade jag mest bara, dom var så söta;).

Inte nog med det, för nu ska jag iväg och jobba stängning igen. suck. Fast jag ska inte göra samma tabbe som igår, gick till jobbet, med hunden, tänkte att han kunde vänta i bilen tills wille slutade. bara att jag gick dit, lite för snabbt, framme vid tio över 3, i tanken att jag började halv 4 o wille slutade då. men grejen var ju den att det var 4.. vet inte om det där var sammanhängande, skulle behöva sova lite till. Men det går int!

Hörs o syns:) pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback