And look for the stars as the sun goes down

Fortfarande glad. Tack för helgen!

Inflyttningsfest igår. Var trevligt. Lite charader ("i skogen bor ett troll"... = jag), trevligt folk och så mat o dricka.
Utgång sen på Wasa, min o Ciccis första i Mora, vilket kanske inte var den bästa. Lite folk, och ingen vi kände, såklart. Så vi åkte hem på en gång nästan.

Tack för en rolig lördag! Återkommer kanske mer sen, nu ska jag o cicci äta frukost!


update;
Ja, lite mer tid nu. I fredags kom syster och bror och systers sambo. kul o se dom igen! Lite senare hämtade vi Cicci på tåget. Min bror, "Jag krockade nästan med en hare på moped".. haha gamla historier som ger ett skratt. och syster historia om papegojan i korridoren som brukade dricka sig full och tillslut dog i ett fylleslagsmål med en hund. hemskt. fast en lite rolig historia.
Påtal om skratt; så har jag och cicci skrattat massor idag. så kul att träffa henne igen. så videlade ut julklappar, jag fick min 20-årspresent och vi gav varann tanzania och florida hemkomstsaker.

lördag åkte syster o de vidare till mamma o pappa, sen blev det inflyttningsfest här hemma. var en riktigt trevli kväll! Hoppas på något liknande snart!

Nu ska jag fortsätta se beck med de andra, lite bilder här: Enjoy!



Everythings magic

Kommentarer
Postat av: Robinson Micke

Tack för en trevlig kväll! Har även hört rykten om en ny fest ganska snart.. :)

2009-03-14 @ 10:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback