Just like this setting sun is returned to this lonesome ocean

Har precis kommit hem från valbo, vart och shoppat idag, vilket resulterar i att jag är ganska dåsig.. ungefär som igår när jag var säker på att jag var friskare, men en timme senare insåg jag att jag hade högre feber än nån av de andra dagarna:)
men iaf,  först ikea där vi hittade en del bra o ha saker, och bla valde ut en ny säng, som ska beställas på hemkörning vid löning. (känner, som vanligt, att den här lönen förväntas räcka till huuuur mycket som helst!!)

Sen var det faktiskt min tur att shoppa. minns inte när jag gjorde en sånhär shoppingrunda senast, med tanke på mina dåliga löner, arbetslösheten och dubbelhyrorna som spökat senaste.... halvåret? Fick med mig hem en tunika, en klänning, ett skärp, 2 t-shirtar, ett par vårskor, ögonskugga och en skjorta. :) det här är alltså ungefär vad jag köpt senaste halvåret sammanlagt. :)

Ska inte, som alla andra, lägga ut bilder på vad som inhandlades, det visar sig ju så småningom, utan istället lägga ut några bilder jag håvade in igår, från Bryssel, nyåret 07/08, som jag inte hade fått.. enjoy!



so long kamrater, och glöm inte, en kommenterad blogg är en trevligare blogg:) puss!




Kommentarer
Postat av: Cecilia

pappa har pumpat mina däck nu ;)

å det är vår i Stängnäs

saknar dig sötunge! fin bild, den med hatten :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback