When everything you'll get is everything that you've wanted, princess

Nu har jag storstädat hela lägenheten: Dammsugit, torkat golv, gjort rent ugnen, torkat av borden, städat badrummet, skakat mattorna, bytt sängkläder.. :) kom på att jag missade damma, men det får bli en annan dag. nu är jag klar för den här gången;).

Kom på förresten att jag inte sagt att jag bokat peace and love biljetter va? Jag wille o min madde:). ska bli sjukt kul! får se om vi blir fler också. 

jag är dessutom glad, blev runt 2000 kvar efter att räkningarna var betalda och jag dessutom sparat 1500:). det är lycka!  

wille är och skriver högskoleprovet medan jag mumsar godis. gjorde risotto nyss, men ska inte äta mer mat för ikväll blir det tacos hos matilda o timmy för att senare dra vidare till Kjellsson och fotboll. hoppas på en trevlig lördagkväll!

Nu ska jag mumsa vidare på mitt godis, och på tal om det måste fazer göra de godaste chokladerna (?), geisha och mint. måste vara min finska del av mig som talar<3

HAHA fast nu såg jag att det är en fd arbetskamrat från strängnäs på "du är vad du äter", så det måste ses!

pussohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback