where is the love?

Egentligen passade inte låttiteln i rubriken idag, för den är ju negativ och idag är ju jag jätteglad. :) Men min syster skickade den, och den kom ungefär när jag gick i nian (tror jag... där nångång hursomhelst) och det gjorde mig glad.

Fast det är inte därför jag är glad idag. Jag vaknade hur arg som helst, dagen kändes bara värdelös, men jag har ju börjat tvinga mig själv att vara glad hela tiden nuförtiden, eftersom förut var jag det automatiskt, men det är svårare just nu, så jag försöker så gott jag kan hela tiden. det är ju roligare. (däremot har jag fått uppfattnigen att det flesta tror att jag är glad nästan hela tiden?) ja ja whatever, jag åkte ner till frisören iaf, och nu när jag tänker på det så var det där jag blev gladare. Hon var trevlig. Hon klippte mig och gav mig en ny frisyr medan hon pratade med mig. där blev jag glad.

sen åkte jag till jobbet, efter att färgat håret igen (för er som känt mig länge är det inte så nytt snarare det "vanliga") och där var jag också glad hela dagen, bra va? Jag gav ut kexhoklad till en kille i en bil bara för han var så trevlig. och jag tror jag förgyllde mångas dag:)

nu kommer en bild på mig själv också bara för jag är så glad för min egen skull idag;) hejssvejs!




btw, är inte gordon ramsey rätt snygg för sin ålder? (hur gammal han är vet jag inte. men han verkar laga mat som en gud:)! det är nog det som gör det.  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback