You know that i love you!

Idag är jag glad! Allt känns jätte enkelt en sånhär dag. Som att allt är möjligt. Jobbet var ganska kul idag. eller kul och kul. men de flesta var så trevliga som kom in:).

Igår var jag på willes innebandyträning. börjar bli min nya tisdags aktivitet.. de försökte bota min bollrädsla tror jag. Borde suttit bakom målet, där träffar de ändå aldrig! ;).

Gick både till jobbet och hem, på vägen hem hämtade jag Malte, gick hem o bytte om så åkte jag o Jossan ner på stan. Fika/Lunch, gick lite i affärer och pratade massor. Riktigt mysigt! Tack för det initiativet, det behövde jag! <3

Sen skrev Cicci att hon troligen kommer upp i helgen! Bara sådär, för jag smsade igår och frågade när hon kommer. så var vi båda lediga i helgen! Sånt gör en lycklig också:)

Nu ska jag hjälpa sötis o städa o plocka i ordning lite mer i lägenheten. Inte fått tillgång till förrådet än, så "rummet med möjligheter" är stökigt. (vi har stora planer för det rummet, vi verkar tro att allt som inte får plats nån annanstans kan stoppas in där:) )
Sen kanske Jossan kommer över ikväll igen!

Hej på er!

Disney Dreams Come True parade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback