begravning...

Blev en vända till borlänge idag. söts farmors begravning. Svårt sånt där. Själv har jag inte vart på begravning sen din andreas. Det var ganska, eller väldigt jobbigt. Med tårar i ögonen satt jag hela första halvan. men när vi sen gick upp med rosorna och jag såg älsklings systrars sorg i ögonen så brast det. Så svårt att se smärta och sorg hos andra. Försökte vara stark för dig älskling. Finns här jämt!

Vid Blott en dag blev det ännu jobbigare, påminde såklart ännu mer om min senaste begravning. Saknar dig väldigt! Önskar man kunde vrida tillbaka tiden för en sista kram och ett farväl på återseende. (ja, på något sätt tror jag på himlen. det måste jag!) Du var alldeles för ung.

Imorgon är det jobb igen och tors. sen hem till mamma o pappa med syskonen i helgen, ska bli väldigt skönt. Wille ska på kryssning med innebandyn så han följer inte med tyvärr.. Blir att åka tåg, med malte, andra gången i hans liv... :)..

Snart kommer junior förbi med rambo. Så vovvarna ska leka lite. Vi höres! pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback