Best of you

Jag har kommit på en grej!! Jag har inte sagt att Blink 182 ska återförenas? Hur kunde jag missa att säga en sån sak... Hur som helst, Vart de än ska spela så ska jag (och emil som det är sagt!) dit. Usa, eller australien, vi ska se dom.
En sak jag inte missar i år är iaf Mötley Crue. Ni minns väl alla när de var i sverige, och jag givetvis samma kväll åkte på studentresa till grekland. då lovade jag dyrt o heligt att inte missa dom nästa gång. och här kommer de alltså igen, till peace and love och jag ska se dom. time of my life!!

Ledig helg, sen är det ladda för en maratonvecka igen, sen har jag sagt att jag ska lugna mig med jobb och bara njuta av sommaren, annars går jag väl i väggen eller nåt;).

Igår blev det äta ute, på Vi på Hörnet. Riktigt gott. de har ät två för en hela maj. efter det bio, "marley och jag". Väldigt bra film, enligt både mig o wille. Ett tips för er som är hundmänniskor eller bara väldigt kärvänliga:P.
Sen blev det hem o spela gitarr vilket jag inte gjort på ett år minst. Kom ihåg en del iaf, som "hear you me" med Jimmy eat world, introt till "dammit" med blink, "trubbel" med håkan osv..

Idag har vi vart på veteranbilsmarknad här nere på stan, mest för o göra nåt som även hunden kan va med på. sen blev det fika på uteserveringen och sen hem o städa o tvätta bilen. Träna lite agility också, men malte var väldigt ofokuserad. Hem o tvätta fönster, ha Tristan också och snart ska vi laga mat, stefan kom över för o hämta sin hund men stannade kvar.

Det är alltså helgen hittills, enda jag skulle vilja ha är väl lite varmare än det är så vore allt toppen!
Nu ska jag ge hundarna mat!
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken fin sida du fått! :) Kram på dig!

Postat av: Amanda

...inte för att den inte var fin innan men ja, du fattar säkert ;D somrig och sånt där.

2009-05-10 @ 14:20:51
URL: http://amandhajohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback