ledigt igen

Jahapp. ledig tors fred nu.. underbart! hoppas på strålande sol bara!

Idag har jag varit duktig efter jobbet.. Åkte dock bil hem för det regnade, men väl hemma storstädade jag, dammsög, torka golv, gjorde hela badrummet, även skura duschväggarna´, bytte lakan, dammade och HÖR O HÄPNA; jag rensade handfatsavloppet! första gången i mitt 20åriga liv:). tänkte att om jag inte provar dröjer det nog innan det blir gjort. (no offence älskling) sen blev det promenad med vovven. ta in mattorna som hängt ute på vädring och sen hämta söt på jobbet för o storhandla... bra va!

Wille såg förresten en björn inatt på väg hem från jobbet. en liten nallebjörn. eller ganska stor. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen o sen sova...

// Hanna

PLUS att min cicci som jag pratade med länge igår, har tagit körkort..! Min lilla sötnöt!

Kommentarer
Postat av: Juuso

Jo alltså jag har en underbar video på den lilla hunden när han kör agility ute i naturen. Ska försöka skicka den till dig någon gång :).

2009-05-27 @ 23:25:15
Postat av: Cecilia

frågade du Wille om den visslade? ;)

Postat av: Anonym

nej cicci, det glömde jag ju!!

2009-06-01 @ 15:18:36
Postat av: Niina

Ja, alltså, jag är snart 26 och har heller aldrig rensat avloppet. Så jag tycker att du är duktig. Jag vet inte hur jag gjorde i mitt studentrum? Hällde Cola i avloppet kanske...

2009-06-14 @ 09:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback