mysigt med regn:)

Nu är min helg slut.. långledigt torsdag eftermiddag till måndag.
Blev hem till mamma o pappa i fredags med tåg, spännande, maltes andra eller tredje tågresa. men det gick bra. helgen blev mest slappa... dan anderssons stuga var vi ut till, där vi vart ett par ggr som små. där såg vi jättefina halflingerhästar och även en huggorm.. köpte ciccis studentpresent i helgen också!
Syskonen var också hemma så alla var samlade! de åkte hem söndageftermiddag och mån kom wille o hämtade mig.
verkligen helt utvilad efter det! blev mycket skratt också! underbart!
fick en massa godis av söt också från kryssningen han o innebandylaget var på! Gott!!

Hundkurs igår igen, gick superbra den här gången.. det blir nog nåt av vår hund också!

Idag var jag hos sjukgymnasten, läskigt... han sa att han bara skulle titta och rätt vad det var så knäckte han ryggen på mig.. som ni vet så hatar jag ju när man knäcker fingrar, rygg, nacke osv... blev inte lättare när han knäckte allt från tårna till nacken... varje gång han bad mig slappna av så gick ju inte det så bra.... scary! ny tid bokad nästa vecka. får se om jag vågar dit! :)... Dock har jag ju inte ont längre, men det är väl lika bra.. förebyggande syfte!


just kommit hem igen. lämnat bilen hos wille på jobbet, drack en kopp te med honom och sen gick jag och malte hem i regnet. det var mysigt. jag gillar regn. i alla fall på kvällen när man ändå inte kan sola.. :)
påminner om när man var liten och tältade eller åkte husvagn och bara låg där och lyssnade på dropparna mot taket.. samma känsla mot luvan på jackan!
Dessutom luktar regn så gott på våren och sommaren. eller allt luktar väl gott då.
önskar man kunde spara dofter på kameran!

Jag har vart väldigt duktig idag också, strykt alla gardiner vi tvättat.. det tog tid kan jag säga! vi har 9 fönster i vår trea! :)

Nu ska jag lägga in ´lite bilder, sen kanske se ett avsnitt greys anatomy till! önskar jag sett förra säsongen av desperate houswives, då hade man haft det o kika på ivkäll också. men säsong 6 får vänta.. :)

nej nu ska jag kila. ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback