australien-samtal!

Idag har jag pluggat hela dan igen. har till o med ont i handleden efter förra veckans intensiva sammanfattningsskrivning. fast jag har ju fle på handlederna också men=). slut för idag hur som helst!

tänkte ta vaccinet idag, fast jag sagt att jag inte ska det. och det blev inte så. inte när han på skolan som skötte det sa att "ni som står sist komemr enbart få i mån av att det finns, men vi garanterar det inte för vi vet inte hur många doser vi får" orka då stå i kö från 11-16? nej!

Nån från australien vill otroligt gärna nå mig, personen ringde när jag smsade mamma, så jag råkade svara då jag just tryckte på samma knapp för o skicka mitt sms. hörde inget utom -helloo, hello!! så jag la på. sen dess har personen ringt mig 4 gånger. kanske borde kolla upp att de har rätt nummer eftersom jag gång på gång lägger på?!

nu ska jag ge hundarna mat och gå ut. sen se om det är nåt bra på tv ikväll. för wille spelar match!
see you!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur vet du att personen ringde från Australien? Vad spelar Wille för något?



PUSS

Postat av: Cicci

ooh, eftertraktad!

2009-11-17 @ 21:03:37
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback