Fredagsmys

Nu är det helg, även om jag tjuvstartade igår. hade bara diskussion i skolan idag så dan var inte så lång. dock var det inte lika roligt som jag förutspådde igår. tyvärr.

snart blir det idol, kärlekstema. mys! godis blir det till det också. jag som inte ätit godis på jättelänge! =)
påtal om johannas lyckade tandläkar besäk var inte mitt lika bra. var några år sen jag var där sist och jag har hål. fast sen undrar jag om hon inte var sjukt mycket petigare än min gamla tandläkare hemma i strängnäs. kändes så. hon klagade på allt. och försökte sälja jättedyra produkter. tack men nej tack jag har inte råd att lägga ut 300 i månaden på tänderna.

helgen består av en del plugg, en hel del. och så mys med älsko, han är ledig. och så får vi se om det blir nytt bilköp också, det visar sig i helgen! =)

nu är det dags för veckans andra mys. fredagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback