Gustavsvik

Då har jag nått ännu ett mål i livet. Vi var på Gustavsvik i örebro och badade, nåt jag velat sen jag var jätteliten.. resultatet är supertrött, blåmärken och bulor här o var och sist men inte minst nöjd med dagen!!

vildforsen var livsfarlig, man slog sig blå överallt, men kul var det. när jag sista åket skulle åka en "snällare" väg, för att jag slagit i armen så hårt så jag nästan trodde den var av, så: tji fick jag!! jag tog nog i lite för mycket när jag slängde mig ut, för kanan svängde typ 90 grader och det gjorde att jag flög in i väggen med en smäll och studsade ner i poolen. men som sagt, kul var det!!

igår var det inflyttningsfest hos cicci! mysigt som vanligt. men de har gjort om i etuna, o'learys har flyttat till lotus lokaler. kan någon tala om när detta skedde? jag frågade dörrvakten och han höll hårt på sitt "det har legat här hur länge som helst." det tror jag inte på, om inte hur länge som helst sen var ca 2½ år sen.. =)

nu ska jag få i mig nåt o äta och sen sova. tittade på mitt schema och jag börjar kvart över 8 i flera flera veckor nu... och ikväll är jag supertrött! nattinatti på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt med bad! Jag har inte heller badat där någon gång, skulle gärna gör det.

Postat av: Niina

Ja, det var farligt:). Jag har fortfarande ont i min armbåge. Men det var kul! Och det var faktiskt ditt fel att du gjorde illa dig i sista rutschkanan - vem slänger sig med fart när det är en vägg i vägen;)?

2009-11-11 @ 18:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback