ledig helg<3

Då börjar skolan imorgon igen.. känns som man varit ledig i en månad, fast ändå bara en dag. sanningen är fyra dagar. som jag önskar inte var slut än. för nu börjar anatomi/fysiologikursen vilket är världens pluggkurs enligt många. tenta redan på fredag. usch. jag har trivts med o vara ledig! =)

torsdag blev det ju tårta igen, på storken. denna gång prinsesstårta i form av ett spöke, med samma innehåll som pumpan dan innan. kvällen vart lugn hemma med älskling. fredag blev ett tandläkarbesök, långa promenader med hundarna och halloweenfest på kvällen. och tillsist igår kom mamma o pappa o hälsade på så vi gick ut o åt middag på amazing thai. fantastiskt gott, med efterrätt också!! sen fika o en sväng på biltema innan de åkte hemåt på kvällen. därefter kom älsko hem o det blev film o mys. idag jobbar han- igen, så jag har handlat, gått med hundarna och har inte riktigt klartför mig vad som händer nu...
men helgen har iaf bara innehållt saker jag ville göra! utom tandläkaren kanske.

på ett sätt är det lugnt att pluggkursen drar igång, för jag har insett att man lever samtidigt, till skillnad från dom som pluggar 24 timmar om dygnet. för jag vill njuta av livet här och nu! så hej på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som en toppenhelg. Va börjar en ny kurs på måndag och ni har tenta redan på fredag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback