miljonär?!

om man hade sparat alla enkronor man fått i hela sitt liv, borde man snart vara rik?
eller borde det inte vara så? man har ju haft en hel del enkronor i sitt liv. synd att man inte provade.

igår blev det singstarkväll hos lollo med systeryster, wille och massa annat folk. blev bra förvånad när det kliver in 3 gamla skolkompisar från högstadiet/gymnasiet, som jag inte alls hade fattat att det var dom som skulle komma! =)

riktigt trevlig kväll blev det.

ville bara delge er mina miljonärstankar, nu måste jag dricka upp mit te och äta min bulle för om 10 minuter går bussen, återträff på valpkursen!!

ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är inte försent än att börja spara en krona om dagen. Tala om för mig sen hur det gick...

Postat av: Johanna

Jag brukar tänka att jag ska skänka alla "vips-pengar", typ när jag står och väljer mellan två varor och väljer den billigare. Vips har jag några kronor över, borde man då inte skänka dem till välgörenhet?

2009-11-23 @ 21:00:12
URL: http://mealuxx.blogspot.com
Postat av: Wille

Jag och Robert ska lämna in en tioveckors lottorad, med joker. Sen ska du få se på mijonärer...:P

2009-11-24 @ 00:35:35
URL: http://tilliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback