move along!

Oj, vad jag bloggar. jag bloggar när jag är tentapluggsfri och när jag är tentapluggsstressad. det vill säga en stor del av tiden. nej då, inte så illa vill jag påstå. stressad? det vet jag nog knappt vad det är...


sitter och tänker på en massa gamla minnen, som exempelvis till den här toppenlåten: "move along" med the all-american rejects. det vore nåt att gå på live. älskar!
den för även med sig en hel del gamla minnen, både bra och dåliga, men som ur det dåliga även gett mycket bra. =)

kan man ha det mer mysig en fredagkväll? funderar på o köpa ett nytt fotoalbum och göra en scrappbooking återigen över de bästa minnena nånsin! jag har lagt ut mycket pengar på foton i mitt liv och jag har säkert många dubletter, tripletter o allt vad det kommande heter av många kort, men det är det värt =)

plus att fredagkvällen toppades av god mat med älskling, fika med älskling på stan (prinsesstårta är inne i min värld igen, hade nästan glömt hur gott det smakar. dags att göra det till en "tentan är gjord tradition") och tillsist bubbelpoolsbad med älskling. och idol då.

nu ska jag se vad wille sysslar med och snart krypa ner o sova, händelserik helg på ingång! och jätterolig!! börjar med tåg via sala till eskilstuna imorgon, där äventyren drar igång;)

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Först svar på din kommentar:

Visst är det taskigt att lägga en tenta direkt efter jul? Känns som om man behöver den ledigheten...



Jo visst är du välkommen ner innan jul. Det är ju inte så många helger kvar, men du är välkommen i princip vilken som (47-49).



Sen kommentar på ditt inlägg:

Gud vilken mysig fredag. Jag vill också bada bubbelpool!



Tycker verkligen du ska scrapbooka lite. Det är så roligt att ha sen. :P



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback