NU är det jul igen.

eh, rusta är lite i förväg. okej att det är tidigt att nya glöggen kommit ut, att julmust och lussebullar säljs i affärerna, men inte är det jul NU?
blir som förra året, börjar få julkänslor redan i början av november.

för ett år sen, om tre dagar, åkte vi till florida! trots värme, sol o bad fick jag julkänslor. är det USA så är det=)

nyss brände jag fingret. på vattenkokaren. vattnet räckte inte, så jag skulle fylla på nytt efter o hällt upp i koppen och brände mig på locket, som är avtagbart.. AJ!

nu börjar bonde söker fru igen (det är musiken till Top Gun<3) o jag måste följa Thomas och Thilde nu! och fortsätta charmas av per-jörgen! ;)

dessutom gillar jag willys reklamerna! och lakritspipor!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, du vet ju vad jag tycker om att börja fira jul förtidigt... det förstår hela julstämningen.



Ja, det ska bli otroligt skönt med USA, men vi kommer hem innan jul. Ska du va i Strängnäs något?



Hoppas fingret är bättre och att tentan går bra imorgon. Lycka till!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback