onsdagkväll!

Thomas gick vidare ikväll! =) i bonde söker fru alltså, som ni vet är mitt nya intresse, just pga thomas!

Dagen har bestått av Hjärt och Lungräddning. Riktigt skojigt, då jag inte gjort det sen tvåan när jag var sju år. det borde vara obligatoriskt att ha de minst en gång per år!!
hörde att nån fått ut försäkringspengar för att de trillade av en häst, fick ont i ryggen o led i sitt frisöryrke. kanske det jag ska satsa på? att söka alltså, ramlat av och fått bestående men har jag ju=) boka tid på akademiska då! 10 års lidande borde räcka!

sen har jag pluggat Cellen hur länge som helst. lite sitter men mycket mer återstår. imorgon är det ny föreläsning i nervsystemet eller vad det var, så helgen vet jag vad den går åt...
en miljon latinska glosor också. yey!

nu ska jag ringa mamma o pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback